Εξυπ. Πελατών & Τηλ. Παραγγελίες: 2394 113110 - 2394 113524

Ερωτήσεις και απαντήσεις

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1.Πώς παραγγέλνω?

1.Επιλέγεις το προιόν,το κάνεις προσθήκη στο καλάθι αγορών,επιλέγεις αν θέλεις και αλλή αγορά,εμφανίζεται το κόστος της παραγγέλιας και πατάς συνέχηση. Καταχώρεις τα στοιχεία αποστολής και επιλέγεις τρόπο πληρωμής. Εάν σε περίπτωση θέλεις να προσθέσεις κάπια σημείωση υπάρχει ειδικό πλαίσιο όπου μπορείς να μας ενημερώσεις για οτιδήποτε π.χ ότι εργάζεσαι ως τις 15:00 και επιθυμείς παράδοση μετά τις 15:00, αποδέχεσαι τους όρους χρήσης τσεκάρωντας το κουτάκι και η παραγγελία σου έχει ολοκληρωθεί!

 

2.Πώς πληρώνω την παραγγελία μου?

Πληρώνεις με αντικαταβολή ή με τραπεζική κατάθεση,με χρεωστική ή πιστωτική καρτα ή μέσω PayPal.

 

3.Πώς παραλαμβάνω την παραγγελία μου?

Η παραγγελία σου θα φτάσει στον χώρο σου με την Speedex courier

 

4.Σε πόσες μέρες θα έχω την παραγγελία μου?

Παραλαμβάνεις την παραγγελία σου σε 1-3 εργάσιμες ημέρες.

 

5.Πότε μπορώ να επιστρέψω μια παραγγελία?

Μια παραγγελία την επιστρέφεις όταν:

Θέλεις να αλλάξεις μέγεθος,σχέδιο και χρώμα. Η΄ αν υπάρχει κάποιο ελάττωμα που ευθύνεται η εταίρια ή ο κατασκέυαστης.

 

6.Που θα στείλω πίσω την παραγγελία μου?

Την παραγγελία σου την στέλνεις πισω με την μεταφορική SPEEDEX COURIER, που συνεργάζεται η εταιρία, εφόσον έχεις συμπληρώσει την ειδική  φόρμα  για την επιστροφή ή αλλαγή που θέλεις να πραγματοποιήσεις,  στην παρακάτω διευθύνση:

ΚΑΝΑΒΟΥ ΣΟΦΙΑ

ΕΜΠΟΡΙΑ ΥΠΟΔΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΞΕΣΟΥΑΡ

ΚΑΒΑΛΑΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Τ.Κ 57200 ΤΗΛ.2394052135

 

7.Τι θα χρεωθώ για την επιστροφή που θα κάνω?

Η επιστροφή της παραγγελίας χρεώνεται 5,00€ μόνο εφόσον γίνει μέσω της εταιρείας SPEEDEX COURIER, σε περίπτωση που αποστείλατε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη courier επιβαρύνεσαι επιπλέον μεταφορικά.

 

8.Υπάρχει κάποιος χωρος που μπορώ να  δώ τασ προιόντα σας από κοντά?

Ο χώρος που μπορείς να μας βρείς είναι στο Καβαλάρι Θεσσαλονίκης

9.Πρέπει να γίνω μέλος για να αγοράσω?

Δεν χρειάζεται να είσαι μέλος για να πραγματοποιήσεις μια αγορά.

 

10.Γιατί δεν εμφανίζεται η έκπτωση μέλους στην παραγγελία που έχω κάνει, ενώ έχω γίνει μέλος?

Για να αναγνωρίσει το σύστημα την έκπτωση μέλους θα πρέπει πριν πραγματοποιήσεις την αγορά σου να συνδεθείς αρχικά στο λογαριασμό σου όπως επίσης να γνωρίζεις ότι η έκπτωση μέλους ισχύει αποκλειστικά και μόνο για προ'ι'όντα τα οποία δεν υπάγονται ήδη σε έκπτωση.

 

11.Γιατί ενώ έχω συνδεθεί με το λογαριασμό μου και έχω πραγματοποίησει την παραγγελία μου, δεν λαμβάνω έκπτωση  5%?

Για να πάρεις την έπτωση  5% θα πρέπει το προΪoν το οποίο έχεις επιλέξει να μην υπάγεται ήδη σε έκπτωση.

 

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή απορία έχετε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα παρακάτω τηλ : 2394052135